27
|
3. klasse
|
|
11
|
|
3. klasse
|
|
32
|
3. - 5. klasse
|
|
11, 14, 15
|
|
3. klasse, 4. klasse, 5. klasse
|
|
12
|
2. - 4. klasse
|
|
11, 13, 14
|
|
3. klasse, 2. klasse, 4. klasse
|
|
26
|
1., 2. og 5. etter 48 timer
|
|
11, 14, 23, 24, 39
|
|
3. klasse, 4. klasse, 1. klasse etter 48 timer, 2. klasse etter 48 timer, 5. klasse etter 48 timer
|
|
25
|
3., 2. og 4. etter 24 timer, 1. og 5. etter 48 timer
|
|
11, 23, 28, 39, 45
|
|
3. klasse, 1. klasse etter 48 timer, 2. klasse etter 24 timer, 5. klasse etter 48 timer, 4. klasse etter 24 timer
|
|
21
|
2. og 3.
|
|
11, 13
|
|
3. klasse, 2. klasse
|
|
3
|
Mastere, PhD + 3. klasse
|
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 46
|
11
|
|
Programvaresystemer, Databaser og søk, Algoritmer og datamaskiner, Spillteknologi, Kunstig intelligens, Helseinformatikk, Annen mastergrad, PhD, Interaksjonsdesign, spill- og læringsteknologi, 3. klasse
|
|
9
|
1. - 3. Klasse
|
|
11, 12, 13
|
|
3. klasse, 1. klasse, 2. klasse
|
|
8
|
2. - 5. klasse
|
|
11, 13, 14, 15
|
|
3. klasse, 2. klasse, 4. klasse, 5. klasse
|
|
41
|
3.- og 4.klasse
|
|
11, 14
|
|
3. klasse, 4. klasse
|
|